keskiviikko 3. kesäkuuta 2009

Mistä EI VOI ostaa askartelutarvikkeita??

Tämän lauseen kuulin käydessämme Plantagenissa ostelemassa kukkia. Minä nimittäin omasta mielestäni tein ihanan löydön, eli muovisen kranssin sekä pallon. Nooh, mies sitten kyselemään, että mihin tarkoitukseen nuo mahtaa olla ja kun olin hetken hiljaa sanoi mies..jaahas, että kortteihin :D Hintaa kranssilla 5€ ja pallolla 10€ ja arvatkaa vaan, kuinka paljon lehtiä noista kortteihin saa :)) Paljon!

Tässä lähikuvaa lehdistä, kun irrotin ne alkuperäisestä asetelmasta.
Ja tässä sitten kortti, jossa olen lehtiä käyttänyt. Tämä kortti lähti esikoisen opelle kera kukkasten, kiitoksena ekasta vuodesta.

Mukavaa päivää kaikille!

9 kommenttia:

Riina kirjoitti...

Hienoja löytöjä ja kauniin kortin olet tehnyt.

SannaS kirjoitti...

Meilläkin joskus huokaillaan kun minä löydän askartelutarvikkeita milloin mistäkin =D Todella kaunis kortti! Oli varmasti ope onnellinen upeasta kortista!! =)

Unknown kirjoitti...

Hyviä löytöjä olet tehnyt :D

Maisku kirjoitti...

Mullakin on tapana haalia askartelutarvikkeita milloin mistäkin:) Ja säilöä myös sellaista jota saattaisi ehkä joskus käyttää jossain askartelussa.. Nimim. Kaappitila loppuu :DD

Carola / Calle kirjoitti...

Hyvä löydön olet tehnyt.
Munkin mies aina huokailee ja on sitä mieltä, että eikö vanhat askartelutavarat jo riitä. Olen nimittäin puhunut, että tartten lisää tilaa (kts. askartelutilan kuvat)

Sanna kirjoitti...

Mullakin on ollut jo pidempään paha tapa joka kaupassa tutkailla valikoimia tyyliin miten tätä voisi korttiaskartelussa käyttää...
Mutta niin se vaan on että huoppu hyviä löytöjä saattaa tehdä mitä yllättävimmissä paikoissa;)

Heli Matero kirjoitti...

Voi olla, että pariin korttiin just riittää lehdet...hih hih, erittäin hyvä löytö!

Mira kirjoitti...

Mainio löytö ja oikein kaunis kortti :)
Mä tein ihania löytöjä vähän aikaa sitten Expo-messuilla (perho)kalastusosastolla.
Olin aiemmin tuttavarouvalle sanonutkin, että vie mut minne vaan niin aivan varmasti sieltä jotain kivaa löytyy ;)

Nunt kirjoitti...

Hah, meillähän on tuossa vieressä Plantagen :D Olen mustapeukalo - eli kaiken elävän vihreän saan kuolemaan alta aikayksikön, mutta josko näitä kävis ostelemassa :D