perjantai 5. joulukuuta 2008

3ndy papir.no

Tänään julkaistiin StampARTic lehden sivuilla ensimmäinen artikkeli toteutettuna Norjalaisen paperinvalmistajan 3ndy papir. no kanssa. Omalta kohdaltani tähän projektiin osallistuminen olisi ilman Aijan apua jäänyt. Kyseinen paperiyritys lähetti papereita neljälle ensimmäisenä lehteen tulleelle DT jäsenelle, johon porukkaan minä en vielä tuolloin kuulunut. Yritin etsiä näitä papereita tuloksetta suomalaisista kaupoista, joten olin jo ajatellut etten voi tähän osallistua.
Aija kuitenkin pelasti tilanteen lähettämällä minulle omista papereistaan muutamia, joten minäkin pääsin osallistumaan tähän ja sain ensi (ei viimeisen) kosketuksen näihin aivan ihaniin papereihin. Kiitos Aija vielä mielettömästi huomaavaisuudestasi!! *halitus*
Kaikenkaikkiaan tämä oli aivan ihana projekti ja tällaisia tulee varmasti vielä jatkossakin lisää :)
Käykäähän katsomassa lehden sivuilla Sassan, Camillan, Jorunin, Aijan, Lenen, Petran, Carolan, Lillemorin sekä Erican ihania taideteoksia!

Kortti


Pieni lahjalaatikko
Kuusenkoriste

Oikein mukavaa perjantaita kaikille!!


Muoks! Väärinkäsitysten välttämiseksi laitan tähän vielä tiedon, että olen Pipaiitalla nähnyt tällaisia pullonkorkkiin tehtyjä juttuja, mikä tuossa pikkuisessa paketissa on, tosin Pipaiita on vienyt kehittelyä vähän pidemmälle, eli tehnyt niistä magneetteja kuten tässä ihanassa kortissa on.
Samainen idea löytyy sepia ink pullon kyljestä, josta ajatus tähän lähti koska halusia korttiin käyttää vanhennusainetta eli juuri tuota sepia ink lakkaa.

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Todella kivoja juttuja ja kivoja yksityiskohtia :)

Anonyymi kirjoitti...

Ihanat tuotteet olet tehnyt, kuusenkoristekuva tosin ei minulle auennut, pelkkä punainen rasti näkyy;)
Hyvää jatkoa projekteillenne!

Anonyymi kirjoitti...

Korjaus, olin kai liian hätäinen kun on kiire lapsenlapsenvahtihommiin. Ihana oli kuusenkoristekin.
Sorry

Camilla kirjoitti...

Your work is amazing!!!
Hugs, Camilla

Aija kirjoitti...

Nämä sinun työsi ovat kyllä upeita, oma suosikkini on juuri tuo pullonkorkkikoriste paketti. Siinä on jotain totaalisen upeaa :)

Pipaiita/Carita kirjoitti...

Hihhii, upeita on, mutta tuo pullonkorkki ei tosiaan ole minun keksintöni, niitä on ollut jo vuosia liikenteessä :)