tiistai 19. elokuuta 2008

Testataampa...


Edelleen tämä värittely puhuttaa meitä leimailijoita kovin paljon :) Monen monta kertaa minulta kysytään millä värittelen kuvia ja voisinko näyttää tarkemmin...


Laitan siis tähän postaukseen linkin edellisiin harjoituksiini.


Olen edelleen sitä mieltä, että ei ole niin hirmuisesti väliä sillä, millä välineillä värittää, kunhan vaan käyttää siihen aikaa ja tekee huolella. Suht samaan lopputulokseen pääsee kaikilla väreillä. Paperilla tosiaan iso vaikutus myös. Esimerkiksi akvarellipaperit imevät promarketit kuiviksi tosi nopeaan, tämä kannattaa ottaa huomioon ehdottomasti. Mitä sileämpi paperi (liukas), sitä paremmin värit levittyvät öljyn avulla. Ja vaikka minulla on niin kiinalaisia kuin taiwanilaisiakin stumppeja, levitän värit kaikkein mieluiten pumpulipuikolla.


Ja sitten pieni testaus... eli allaolevassa kuvassa on viisi enkeliä leimattuna, jotka olen kaikki värittänyt eri väreillä. Kasvot ja hiukset olen värittänyt copiceilla ja vähän millä milloinkin. Mutta kysymys kuuluukin, millä olen värittänyt minkäkin kuvan...vaihtoehdot...A.)Distress muste, B.) chalksit, C.)pentelin öljyväriliidut, D.)inktenset ja E.) derwentin akvarelli puuvärit.
Ja oikein vastanneiden kesken arvon ylläripalkinnon :) Vastausaika elokuun loppuun, eli arvon oikeinvastanneiden kesken palkinnon 1.syyskuuta. Ja eikun arvailemaan :))
Ja tätä eNkulileimakuvaa leimailin piipahtaessani Pipaiitan luona. Tosi onnellinen ja onnekas olen, että olen hänenlaisensa sielunsiskon löytänyt, jonka kanssa aika hurahtaa aivan liian nopeaan aina ja elämä paranee...nähtiin, soiteltiin tai viestiteltiin...aina verenpaine laskee ja naurua riittää. Kiitos Pipaiita, että oot olemassa!!


10 kommenttia:

Elina kirjoitti...

Kokeillaanpa, veikkaisin seuraavaa:

Distress nro 3
Chalksit nro 1
Öljyväriliidut 5
Inktenset nro 4
Vesipuuvärit nro 2

Mielenkiinnolla jään odottamaan, että menikö edes sinne päin. :D

Anonyymi kirjoitti...

Voi sinua ihanuutta :)Sitä kestää mitä vaan kun on tuollainen ystävä! *halitus*

Minä en ees yritä arvailla, kaikki näyttävät upeilta, se olennaista!!!

Sanna kirjoitti...

Tässä minun arvaukseni:

Distress nro 1
Chalksit nro 2
Pentel nro 3
Inktesset nro 4
Derwent nro 5

MinnaK. kirjoitti...

Pistit kyllä aika pahan, mutta arvataan silti :)

1.b
2.a
3.c
4.d
5.e

Anspe kirjoitti...

Heips..Todellakin arvaus..Itsellä ei mitään kokemusta mistään näistä väreistä.. Mutta aina pitää yrittää..;) eli arvaukseni:
1.d
2.e
3.a
4.c
5.b

Anonyymi kirjoitti...

Arvaillaan
1. Distress
2. Chalksit
3. Inktenset
4. Akvarellipuuvärit
5. öljyväriliidut

:) Aika vaikeaa, mitenhän lie meni!

Mira kirjoitti...

Seuraavaa arvailen:

Distress 5
Chalks 1
Öljyväri 3
Inktense 4
Akvarelli 2

Minnis kirjoitti...

Todennäköisesti menee ihan metsään mutta veikkaisin näin;
1. akvarellipuuvärit
2. chalks
3. öljyliidut
4. distress
5. inktenset

Kaikki on kovin kauniisti väriteltyjä, ja enkelileima on todella kaunis :o)

Inni kirjoitti...

Heipsis Systeri,
Kokeilenpas minäkin veikkausta, tällainen on minun lista:
1B
2D
3C
4A
5E

Ei kyllä ollenkaan aavistusta miten menee, mutta kokeilinpas kuitenkin ;o).

Anonyymi kirjoitti...

Arvaan:
1.a
2.c
3.b
4.e
5.d